Skip to main content

Jak wykorzystać storytelling do działań social sellingowych firmy?

Mam markę… i co dalej?

Mam markę… i co dalej?

Mam markę… i co dalej?

Mam markę… i co dalej?

Mam markę… i co dalej?

Czy...

Czy zastanawialiście się co dalej z moją marką, firmą, ze mną?

01

Czy w swojej firmie, dziale lub zawodzie odpowiadasz za to, by iść naprzód i stale coś ulepszać? 

Firma się rozwija, Twoja marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna, marketing oraz sprzedaż działa… chociaż zawsze mogłoby być lepiej, prawda?

02

Zależy Ci, aby pójść w nieco nowym kierunku, tak by Twoją markę spotkało cudowne “dopełnienie”?

Mam na to rozwiązanie… ale o tym za chwilę.

03

A może jednak po prostu chcesz skuteczniej docierać do większej liczby odbiorców?

… to też jest dobry powód, aby rozważyć wprowadzenie storytellingu dla swojej marki.

04

Czyli już wiemy że…

Niezależnie od tego na jakim etapie jest Twoja firma lub marka, przyszłością “sprzedaży” są skuteczne opowieści, które sprzedają bez słowa sprzedaż

Zapisz się!

Jednak znowu darmowy webinar

Jednak znowu darmowy webinar

Jednak znowu darmowy webinar

Jednak znowu darmowy webinar

Jednak znowu darmowy webinar

Jestem Tomasz,

jestem z wykształcenia lingwistą, a w sposobie budowania marki osobistej łączę to co w lekarzach i nauczycielach najlepsze . Ale o tym zaraz.

Na co dzień zajmuję się słowem mówionym oraz pisanym. Można powiedzieć, że zawodowo zajmuję się opowiadaniem historii ludzi i marek.

Faktem jest, że jako marki, firmy i ludzie nie chcemy być anonimowi… 

I jak się odnaleźć w takiej rzeczywistości, kiedy nie chcemy “robić biznesów” i kupować od “firm”, tylko od ludzi?

Z pomocą przychodzą opowieści, a storytelling wspierający rozbudowane działania social sellingowe.

Zapraszam Cię do spojrzenia na swoją markę lub firmę z zupełnie innej perspektywy. Z perspektywy odbiorcy, który chce poznać Twoją historię “od kuchni” i nie tylko.

Zastanawiasz się dlaczego..

wziąć udział w bezpłatnym webinarze?

Dowiesz się na nim:

1

Dlaczego?

... a właściwie co opowiadać, by przynosiło to skuteczne efekty w działaniach wspierających rozwój marki?
2

Jak?

Jak w ogóle zacząć przygodę ze storytellingiem w firmie i na czym w pierwszej kolejności skupić swoje działania?
3

Kto?

Jeśli prowadzisz firmę i zatrudniasz pracowników, to storytelling w działaniach social sellingowych będzie strzałem w dziesiątkę. Jak mądrze podzielić spójną opowieść o firmie na drobniejsze wątki?
4

Czym opowieść nie jest?

... wraz z najczęstszymi błędami przy wykorzystywaniu storytellingu w działaniach social sellingowych.
5

Mapa opowieści

Żeby się odnaleźć w tych wszystkich opowieściach potrzebujesz dobrej mapy... pokażę Ci jak taką stworzyć.
6

Język

Zawodowo zajmuję się językami, więc aby social selling zadziałał potrzebujesz zaprojektować język swojej marki. Pokażę Ci jak to zrobić.