Firma się rozwija, Twoja marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna, marketing oraz sprzedaż działa… chociaż zawsze mogłoby być lepiej, prawda?
Jak wykorzystać storytelling do działań social sellingowych firmy?
Mam markę… i co dalej?
Mam markę… i co dalej?
Mam markę… i co dalej?
Mam markę… i co dalej?
Mam markę… i co dalej?
Czy...
Czy zastanawialiście się co dalej z moją marką, firmą, ze mną?
01
Czy w swojej firmie, dziale lub zawodzie odpowiadasz za to, by iść naprzód i stale coś ulepszać?
02
Zależy Ci, aby pójść w nieco nowym kierunku, tak by Twoją markę spotkało cudowne “dopełnienie”?
Mam na to rozwiązanie… ale o tym za chwilę.
03
A może jednak po prostu chcesz skuteczniej docierać do większej liczby odbiorców?
… to też jest dobry powód, aby rozważyć wprowadzenie storytellingu dla swojej marki.
04
Czyli już wiemy że…
Niezależnie od tego na jakim etapie jest Twoja firma lub marka, przyszłością “sprzedaży” są skuteczne opowieści, które sprzedają bez słowa sprzedaż
Jednak znowu darmowy webinar
Jednak znowu darmowy webinar
Jednak znowu darmowy webinar
Jednak znowu darmowy webinar
Jednak znowu darmowy webinar
Jestem Tomasz,
jestem z wykształcenia lingwistą, a w sposobie budowania marki osobistej łączę to co w lekarzach i nauczycielach najlepsze . Ale o tym zaraz.
Na co dzień zajmuję się słowem mówionym oraz pisanym. Można powiedzieć, że zawodowo zajmuję się opowiadaniem historii ludzi i marek.
Faktem jest, że jako marki, firmy i ludzie nie chcemy być anonimowi…
I jak się odnaleźć w takiej rzeczywistości, kiedy nie chcemy “robić biznesów” i kupować od “firm”, tylko od ludzi?
Z pomocą przychodzą opowieści, a storytelling wspierający rozbudowane działania social sellingowe.
Zapraszam Cię do spojrzenia na swoją markę lub firmę z zupełnie innej perspektywy. Z perspektywy odbiorcy, który chce poznać Twoją historię “od kuchni” i nie tylko.
Zastanawiasz się dlaczego..
wziąć udział w bezpłatnym webinarze?
Dowiesz się na nim: