Skip to main content

Social selling

Jak sprzedawać bez słowa „sprzedaż”? To wyzwanie, z którym nawet najlepsi mogą mieć niemałe trudności. Sprzedawanie bez słowa sprzedaż, to podobnie jak storytelling, sztuka. Jak tej sztuki dokonać?

Odpowiedź: social selling

Pokochałem najprężniej (poza TikTokiem) rozwijającą się platformę społeczności ludzi biznesu w Polsce. Mowa tutaj o LinkedInie 🔵

Koszt kursu / osobę:

1400,00 

Czy ten kurs jest dla Ciebie?

Zaskoczę Cię, bo odpowiedź na to pytanie nie brzmi – „to zależy”. Odpowiedź jest jedna i to niezależnie od tego czym zajmujesz się na codzień: TAK, 

LinkedIn i szeroko pojęte działania z social sellingiem są dla Ciebie.

SOCIAL SHARING?

O co tu chodzi?

W skrócie: są to działania związane z obecnością w social mediach, które polegają na tworzeniu społeczności odbiorców skupionej wokół Twojej marki. Przy takim rodzaju budowania świadomości Twojej społeczności i jej członków, biznes i faktyczna „konwersja” są wyłącznie wypadkowymi Twoich działań.

Da się! Piszesz, tworzysz krótkie wideo treści, regularnie komentujesz czy postujesz, ale nigdzie nie piszesz „kup Pan/Pani”. To Twoi odbiorcy zdecydują czy to właśnie od Ciebie chcą zakupić usługę lub jakiś produkt. Ty im opowiadasz o swoich projektach, tworzysz angażujące treści, a przy okazji pokazujesz siebie na codzień w pracy z klientami i, jeśli jesteś na to gotowy_a, poza nią, również w swoim życiu prywatnym.

Jaki efekt?
Skutecznie prowadzisz działania social sellingowe i dajesz się poznawać swoim potencjalnym klientom z każdej strony.

Co otrzymasz podczas szkolenia?

Najpierw opowiemy sobie o platformie LinkedIn i na czym dokładnie polega ten cały social selling

Później określimy cel Twojej obecności na LinkedIn (nowa praca, więcej klientów, a może świadome działania wizerunkowe?)

Zaczynamy od porządków na Twoim profilu

Przechodzimy do konkretów: czyli jak być obecnym na tej platformie, by zyskiwać najwięcej zapytań ofertowych od innych użytkowników

Ćwiczenie czyni mistrza: czyli zgodnie z obowiązującymi trendami pokażę Ci jak tworzyć wartościowe wpisy, komentarze i nie tylko

Storytelling rządzi!, czyli jak przy jego pomocy opowiadać o swoich projektach, case studies oraz współpracach

Podsumowanie wraz z zaleceniami dla Ciebie, a potem…

Do dzieła! Po okresie 2-3 tygodni umawiamy się na konsultację i analizujemy Twoje śmiałe poczynania ❤️

Zapisz się na kurs!

Co zyskujesz?

Będziesz wiedzieć jak korzystać z platformy LinkedIn ze świadomym wykorzystaniem social sellingu

Dowiesz się jakich najczęściej popełnianych błędów unikać w social sellingu

Dowiesz się jak sprzedawać bez słowa „sprzedaż” i szerzyć kulturę nienachalnej współpracy

Poznasz tajniki i patenty „zza kulis” platformy LinkedIn

Nauczysz się dawać wartość swojej sieci

Przekonasz się, że social media to nie są czeluści piekieł 😉

Otrzymasz ode mnie certyfikat, którym będziesz mógł_mogła pochwalić się w obecnym lub przyszłym miejscu pracy 😉

Ok, wchodzę w to!

Co teraz mam zrobić?

1 Wystarczy, że klikniesz dodaj do koszyka.

2. W „Uwagach do zamówienia” wpisz proszę preferowane terminy warsztatu. Najczęściej szkolenie realizujemy w 3 dni po 2 h, ale możemy zamknąć się również w 2 po 3h. Jeśli akurat szkolenie jest dostępne dla wszystkich, wystarczy że w opcjach zamówienia wybierzesz jeden z podanych terminów

3. Opłać zamówienie. Na maila otrzymasz potwierdzenie dokonania zakupu wraz z dokumentem potwierdzającym płatność.

4. Voilá! Wszystko gotowe! Teraz czekać, aż sprzedaż sama się „sprzeda” bez słowa „sprzedaż” 😉 Oczywiście Ty to zrobisz z moją pomocą.

5. Ale gdzie możesz wejść w swój kurs? U góry strony  kliknij “Kursant” i tam znajdziesz wszystko!

Kupuję!

1400,00