SOCIAL SHARING?
O co tu chodzi?
W skrócie: są to działania związane z obecnością w social mediach, które polegają na tworzeniu społeczności odbiorców skupionej wokół Twojej marki. Przy takim rodzaju budowania świadomości Twojej społeczności i jej członków, biznes i faktyczna „konwersja” są wyłącznie wypadkowymi Twoich działań.
Da się! Piszesz, tworzysz krótkie wideo treści, regularnie komentujesz czy postujesz, ale nigdzie nie piszesz „kup Pan/Pani”. To Twoi odbiorcy zdecydują czy to właśnie od Ciebie chcą zakupić usługę lub jakiś produkt. Ty im opowiadasz o swoich projektach, tworzysz angażujące treści, a przy okazji pokazujesz siebie na codzień w pracy z klientami i, jeśli jesteś na to gotowy_a, poza nią, również w swoim życiu prywatnym.
Jaki efekt?
Skutecznie prowadzisz działania social sellingowe i dajesz się poznawać swoim potencjalnym klientom z każdej strony.